1039 Budapest, Fodros utca 38-40. | Telefon: 240-10-70 | E-mail:
OM azonosító: 034832
Alapítvány a Fodros utcai iskoláért Számlaszám: 11703006-20052755 Adószám: 18034271-1-41
Fenntartó intézmény: Észak-Budapesti Tankerületi Központ

IDÉN IS ADVENTI KIRÁNDULÁSON A FODROS

2017. december 1-jén pénteken került sor a hagyományos egész napos adventi kirándulásunkra Ausztriába.

Fodrosos gyerekek, szülők és tanárok izgatott csapata várta reggel a buszt az iskola előtt. Az autópályát szelve hófedte tájak látványában gyönyörködhettünk.

advent_kirandulas

A délelőtti órákban idegenvezetőnk kíséretében barangolhattunk egy tipikusan alpesi osztrák településen Gloggnitzban, ahol ellátogattunk a világhírű Lindt csokoládégyár mintaboltjába, és lehetőségünk volt nemcsak a vásárlásra, hanem kóstolásra is. Innen a vasútállomásra indultunk tovább, ahol a tartomány fő attrakciójával, a semmeringi vasúttal hódíthattuk meg a hegycsúcsot.

A vasút az UNESCO Világörökség részét képezi. A pálya hossza összesen 41 km, 14 alagúton, 11 vashídon, több mint 100 kőhídon, és 16 viadukton haladt át a vonat. Természetesen az út folyamán lélegzetelállító kilátásban volt részünk.

Nem hagyhattunk ki a friss hóban egy kiadós hócsatát!

Délután tovább utaztunk autóbusszal Bécsbe, ahol szabadprogram várt ránk Bécs csodálatos karácsonyi díszben pompázó belvárosában és az adventi vásárban.

advent_kirandulas

Élményekkel és ajándékokkal megrakodva indultunk hazafelé. A tartalmas nap kalandjai után az utazás álomba ringatott bennünket, a megfáradt utasokat.